Меню
+38 (067) 766 52 54
Пн-Пт: 9:00-18:00, Субота 10:00-15:00
Email: [email protected]
Закладка траси під кондиціонери
у приватних оселях, офісах та виробничих приміщеннях "під ключ"

Розрахунок безкоштовний

Працюємо також з ПДВ

Великий вибір виробників

Отримайте
безкоштовну консультацію
від спеціаліста:

*Ваші данні повністю захищені і не будуть передані третій стороні
Етапи робіт
1) Підбір кондиціонера.
1) Підбір кондиціонера. Для того щоб приступити до виконання робіт потрібно спочатку узгодити який кондиціонер Вам підходить, дивимся діаметри фреонопроводів. Надаємо повний прайс на роботи.
2) Дата і час монтажу.
2) Дата і час монтажу. Узгоджуємо дату проведення монтажних робіт і термін їх виконання.
3) Монтажні роботи.
3) Монтажні роботи. Пробиваємо отвори, закладаємо всі комунікації у стіни.
4) Здача роботи.
4) Здача роботи. Герметизуємо магістраль для запобігання потрапляння будівельного сміття.

Всі вже зрозуміли, що в наших погодних умовах обійтися без спеціальних кліматичних пристроїв дуже складно. Літня спека геть вибиває з життєвої струменя. Вихід - саме кліматичне обладнання.

Закладка траси під кондиціонери у Львові і Львівській області

Прокладка магістралі кондиціонера є досить непростою процедурою, щоб затівати її самостійне здійснення. Ці роботи не можуть бути виконані без професійного інструментарію, спеціальних умінь, навичок, знань.

При виконанні ремонту в будинку або квартирі вигідний час, щоб була виконана закладка труб для кондиціонера і його установка. В ремонтний період можна без проблем заховати в стіни комунікації.

В даний час все більше співвітчизників використовує можливість, щоб установка кондиціонерів в два етапи позбавляла їх від проблем. Траси прокладають при ремонті, отримуючи можливість самі агрегати встановлювати пізніше, якщо на цей момент відсутні гроші на покупку.

Завчасно прокладені траси дозволяють не псувати інтер'єр і затівати, нехай і невеликі, ремонтні роботи після установки кліматичного обладнання заново.

Після визначення з самим кондиціонером і місцем майбутнього монтажу потрібно штроблення стін під кондиціонер, яке полягає в обладнанні каналу для комунікацій. Його глибина і ширина залежать від конкретних умов. Слід брати до уваги розміри внутрішнього модуля і висоту стель, оскільки від цього залежить подальше опускання. В кінці каналу, де він впирається в стіну, потрібно наскрізний отвір, через який будуть проходити комунікації.

До складу магістралей зазвичай входять:

  • Фреонові трубки, діаметр яких залежить від потужності агрегату.
  • Трубки для дренажу, тобто для стоку конденсату.
  • Міжблочний кабель для електроживлення.
  • Іноді - сигнальний і кабель живлення зовнішнього блоку.

Коли завершена прокладка траси кондиціонера, можна ремонтувати далі, аж до чистової обробки. Там, де він встановлюється, зі стіни видніються лише закінчення комунікацій, які приховані в ній.

Окремі нюанси монтажу агрегатів кондиціювання

Двоетапна установка кліматичних агрегатів відрізняється деякими нюансами, які вимагають обов'язкового взяття до уваги:

  • По-перше, дренажна система для видалення конденсату. Якщо останній планується виводити на вулицю, то штроблення під кондиціонер має здійснюватися з деяким ухилом, який забезпечить стікання рідини самопливом.

Коли місцем збору конденсату вибирається каналізація, буде потрібна додаткова штроба для розміщення дренажного шланга.

Магістраль кондиціонера в місцях з'єднання шлангів і стояків може бути місцем, в якому запахи з каналізації піднімаються на кліматичні пристрої. Щоб уникнути цього необхідно користуватися сифонами - спеціальними пристроями, які перекривають доступ цим неприємним запахам.

При відсутності можливостей для відводу конденсатів під кутом і усунення перешкод виручають дренажні помпи. Такі невеликі насоси вбудовуються за внутрішніми блоками, або в інших місцях, забезпечуючи примусове відведення. У будь-якому випадку магістраль для кондиціонера купити необхідно якісну і її установку треба забезпечити відповідно до норм.

  • По-друге, закладка комунікацій під кондиціонер в штробі повинна враховувати правильність підведення цієї самої штроби до внутрішніх модулів. Вона полягає в тому, що позаду блоку з'єднання труб з міді йде з правої частини до центру. Коли це права стіна, то штроба йде до місця приєднання прямо від неї.

Коли здійснюється установка кондиціонера і магістраль, на об'єктах не слід залишати внутрішні блоки, оскільки упаковка може служити столиком для робітників, а то і стільцем. Наслідки від такого використання - найбільш непередбачувані, що призводять до додаткових витрат і грошей, і часу.

Прокладка магістралі кондиціонера: проблеми, що виникають

Закладка траси під кондиціонери у Львові чи Києві, тай в принципі по всій Україні повинна виконуватися відповідно до нормативних вимог. В іншому випадку не позбутися від проблем вже на початкових етапах їх експлуатації.

Для підтвердження сказаного наведемо лише деякі помилки, які допускаються, коли закладається траса для кондиціонера:

  • Основна помилка полягає в недотриманні кутів установки системи, призначеної для стоку конденсатів. Коли невідповідність виявляється після завершення оздоблення, то вихід в установці помпи, що обертається додатковими витратами.
  • На фініші оздоблення дизайнером приймається рішення про використання стельових плінтусів інших розмірів, вважаючи, що вони будуть краще виглядати. Він також може зробити стелю з підсвічуванням другого рівня, не повідомивши тих, від кого залежить прокладка магістралі кондиціонера. Це при тому, що в процесі перших погоджень говорилося про чистові стелі, розташовані над вікнами на 22 см. Другий етап вже не дозволяє змонтувати блок. Вихід наступний: спробувати порізати акуратно плінтус, встановити помпу при стельовому коробі.
  • На трубках немає теплоізоляції, конденсат виділяється на стінах, тобто вони «потіють». Оптимальне рішення не знайдено. При відсутності герметизації на кінцях трубок відбувається потрапляння в холодоагент бруду. Спостерігається 20-відсоткова ймовірність того, що з ладу виходить будь-яка техніка. Тут на магістраль для кондиціонера ціна вплинути не може, як і на обраний бренд обладнання. Поломки будуть зустрічатися досить часто.
  • Використання тонкостінної міді або трубок з алюмінію, погана теплова ізоляція, низька якість електричного кабелю, гофра з внутрішніми ребрами в якості дренажної системи - це ряд типових відступів від проектних нормативів.
  • Кріплення гіпсокартону саморізами також може привести до неприємностей, наприклад, до пробиття траси. На виходах зі стіни відбувається заломлення трубок, змінюється закладка траси під кондиціонери, точніше її нахили. Все це говорить, що ремонтники можуть конкретно зіпсувати результати роботи монтажників кліматичного обладнання.

Особливості виконання трас

Закладка траси під кондиціонери пов'язана з високою шумністю і запиленістю, а тому фахівці рекомендують виконувати її разом з ремонтом квартир і офісів. Магістраль необхідна, щоб з'єднати внутрішні і зовнішні модулі в єдину функціональну систему. Вона є джгутом, обмотаним хлорвініловим захистом від сонячних променів, і складається з:

  • Пари трубок з міді.
  • Сигнального силового електрокабеля.
  • Силового з'єднувального електрокабеля.
  • Дренажні труби, яка виводиться в каналізацію або на вулицю.

Слід знати, що прокладка траси кондиціонера ціна якої складається з вартості роботи і матеріалів, виконується нашими фахівцями на високому рівні. Виключені будь-які помилки, в тому числі - перераховані вище.

Прокладка магістралі кондиціонера вимагає слідування деяким обов'язковим вимогам, основні з яких полягають в наступних моментах:

  • Траса повинна мати діаметр в діапазоні 2-5 см. Він залежить від потужності використовуваного пристрою.
  • До початку закладки траси повинні бути виконані точні розрахунки потужності необхідного кліматичного обладнання.
  • Спеціальні поглиблення в стінах, що виконуються для з'єднання модулів звуться штробами або борознами. Вони виконуються у вигляді канавок, що мають висоту не менше 3-х см і глибину від 2-х см. Ці розміри залежать від товщини використовуваних трас.
  • Закладка під кондиціонер вимагає виконання штроби в стіні від блоку всередині приміщення до того, що знаходиться зовні. Вона розташовується під кутом до лінії горизонту.

На другому етапі навішуються всі блочні модулі, приєднуються до виконаних магістральних ліній, вакуумується траса, виконується передмонтаж кондиціонера з подальшим запуском і перевіркою функціонування обладнання в наявних робочих режимах.

Магістраль під кондиціонер ціна якого визначається з урахуванням всіх виконаних операцій, передається замовнику в робочому стані без будь-яких відхилень. Таким чином, вона в змозі забезпечувати оптимальний температурний мікроклімат в приміщенні, що обслуговується.

Прокладка магістралі кондиціонера у Львові і Львівській області, не складає для нас труднощів, тому що стаж наших монтажників (компанії Теплософт) перевищує 12 років, за цей термін виконувалися роботи всілякої складності, а це дає змогу для прорахування всіх можливих нюансів при монтажі.

4.9/5 (Оцінок - 48)
Дякуємо за Ваш голос!
Вибачте, Ви вже оцінили цей матеріал.

1️⃣ Чи проводите ви роботи по монтажу кондиціонера в два етапи?

Так, проводимо, під час ремонту робимо закладку магістралі, після завершення ремонту встановлюємо блоки кондиціонера.

2️⃣ Яка ціна закладки магістралі під кондиціонер?

Ціна залежить від потужності кондиціонера і довжини магістралі.

3️⃣ Який порядок планування робіт?

Спочатку потрібно підібрати модель кондиціонера і по його характеристиках закладати магістраль.

4️⃣ Чи потрібен виїзд спеціаліста перед закладкою магістралі для визначення місця монтажу і ціни?

Ні, не потрібно, монтажник разом з клієнтом визначає оптимальний варіант розміщення, також ми надаємо повний прайс можливих робіт.